HTML

Vortex of Souls Blogja

Hello!! Nézzétek meg az introt,abban szinte minden bennevan! ;-) És ha már itt vagytok nézzétek meg a weblapom: www.popfanatic.uw.hu Üdv:Vortex of Souls

Friss topikok

  • zsolti97: vagyis 3d :D (2009.03.31. 15:40) Prince of Persia 3D,banner,új design
  • DeathBringer: Szorú ezt hallani,gyakori látogatója voltam a blogodnak. :-) Mostanában nincs sok időm a fórumon m... (2008.02.23. 10:31) That's the end of the blog!
  • Venom: Boldog Karácsonyt Viortex of Souls! De lassan már itt az Újév is szal B.U.É.K. XD Én ProStreet-et... (2007.12.28. 14:22) Bodog Karácsonyt mindenkinek!
  • Night Demon: Rosszil tod mert ez 2005-ös fiacskám. (2007.11.27. 14:55) A mesterlövész
  • SiZo: na figy, vegyél fel linkek közé: sizoblog.blogspot.com ez itt az én blogom. (2007.11.01. 11:01) Őszi szünet!!

Már megint hőség van...

2007.06.22. 17:15 :: VortexofSouls

Hiába volt tegnap eső,itt ma is 40 fok van. Tegnap az eső után kiültünk a teraszra,annyira jó idő volt. De most már megint hőség van. Szerencsére hamarosan utazunk,már csak egy kicsit kell kibírni. Ha már utazás télleg vakáció van. Ez csak annyit jelent hogy többet szerkeszthetem az oldalam. Jún. 11-én nyitottam,és szerencsém van,mert az már a tanév vége felé járt. Ha már tanév,mindenből jeles lettem,csak matekból lettem jó... :-) Sztem nem rossz eredmény,de jutalmat nem kaptam az angol dícséretemért,még oklevelet sem... (azt leszámítva hogy megkaptam a Karib 3 játékot :-). De a suliban most télleg spóroltak az oklevelekkel! Senki sem kapott a dícséretekért...sztem ez nagyon gáz...de nekem tök mind1. Csak az a fránya hosszú évzáró ne lett volna,mert azt télleg untam...

Asszem ennyi fért a mai bejegyzésbe... (sokat törtem a fejem hogy mit adjak címnek). :-)

Na csá! ;-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vortexofsoulsblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr93103932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása