HTML

Vortex of Souls Blogja

Hello!! Nézzétek meg az introt,abban szinte minden bennevan! ;-) És ha már itt vagytok nézzétek meg a weblapom: www.popfanatic.uw.hu Üdv:Vortex of Souls

Friss topikok

  • zsolti97: vagyis 3d :D (2009.03.31. 15:40) Prince of Persia 3D,banner,új design
  • DeathBringer: Szorú ezt hallani,gyakori látogatója voltam a blogodnak. :-) Mostanában nincs sok időm a fórumon m... (2008.02.23. 10:31) That's the end of the blog!
  • Venom: Boldog Karácsonyt Viortex of Souls! De lassan már itt az Újév is szal B.U.É.K. XD Én ProStreet-et... (2007.12.28. 14:22) Bodog Karácsonyt mindenkinek!
  • Night Demon: Rosszil tod mert ez 2005-ös fiacskám. (2007.11.27. 14:55) A mesterlövész
  • SiZo: na figy, vegyél fel linkek közé: sizoblog.blogspot.com ez itt az én blogom. (2007.11.01. 11:01) Őszi szünet!!

Újrafrissítve!

2007.10.18. 15:56 :: VortexofSouls

Eléggé régen írtam a blogomra,dehát nem volt időm sem,és nem volt mit írni sem. Sok dogát írtunk mostanában,ezért inkább a tanulást tartotam fontosnak,[nem mintha szeretnék tanulni]. Az oldalamat kicsit frissítettem egy pár képpel,de az ne zavarjon titeket,hogy ok. 9-re van írva az utcsó frissítés :-) Frissítettem azóta,csak nem mindig írom meg XD. Töltöttem fel új videókat YouTube-ra,tehát CSEKKOLJÁTOK! Nem hagylak titeket vidi nélkül. Feltettem egypár Kindred Blades videót,és egy pár Tarzan gameplay videót,amin én kátszom,és persze egy PoP T2T Fortrness videót is,amin szintén én játszom. Félreértés ne essen,a Tarzan játékot utálom,csak azért tettem be mert nagyon xar. [sztem legalábbis] asszem mára kb ennyi!

Egy elcseszett Speed Killel búcsúzom,

 

Csá mindenki!!

1 komment

Címkék: frissites

A bejegyzés trackback címe:

https://vortexofsoulsblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr43200299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása