HTML

Vortex of Souls Blogja

Hello!! Nézzétek meg az introt,abban szinte minden bennevan! ;-) És ha már itt vagytok nézzétek meg a weblapom: www.popfanatic.uw.hu Üdv:Vortex of Souls

Friss topikok

  • zsolti97: vagyis 3d :D (2009.03.31. 15:40) Prince of Persia 3D,banner,új design
  • DeathBringer: Szorú ezt hallani,gyakori látogatója voltam a blogodnak. :-) Mostanában nincs sok időm a fórumon m... (2008.02.23. 10:31) That's the end of the blog!
  • Venom: Boldog Karácsonyt Viortex of Souls! De lassan már itt az Újév is szal B.U.É.K. XD Én ProStreet-et... (2007.12.28. 14:22) Bodog Karácsonyt mindenkinek!
  • Night Demon: Rosszil tod mert ez 2005-ös fiacskám. (2007.11.27. 14:55) A mesterlövész
  • SiZo: na figy, vegyél fel linkek közé: sizoblog.blogspot.com ez itt az én blogom. (2007.11.01. 11:01) Őszi szünet!!

That's the end of the blog!

2008.04.19. 20:57 :: VortexofSouls

Azt hiszem,hogy nem tudok sok új dolgot írni,és már nincs nagy kedvem blogot vezetni...valami más témában lehet,hogy nyitok majd egy blogot,de ebben a "mondjam el,hogy i történik velem" témában befejezetem...

MIÉRT?

(1.)Nincs sok időm írásra.

(2.)Nem tudok újat írni,de nincs is kedvem.

(3.)Már nem látom értelmét a témának.

(4.)Nyáron még érdekes volt,mostmár baromira nem...

(5.)Ennyi volt és kész,nincs tovább.

Ha nyitok egy másik blogot,új témával,akkor azt tudatni fogom itt,nektek.

LEGYETEK JÓK! SZIASZTOK!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vortexofsoulsblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr44346274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spikey · http://www.nuku.hu 2008.02.20. 14:17:47

NEMÁR!!! Ne hagyd abba!! Én szerettem a blogot,bár sosem kommenteltem!! De ha így döntöttél,ég veled!Biztos megnézem majd az új blogodat is. ;)

Princess of India · http://www.nothing.com 2008.02.22. 10:49:34

Én is szerettem a blogot...sajnálom,hogy befejezted,VortexofSouls...

DeathBringer · http://www.van.hu 2008.02.23. 10:31:08

Szorú ezt hallani,gyakori látogatója voltam a blogodnak. :-) Mostanában nincs sok időm a fórumon moderálni az emberkéket,de remélem te néha benézel oda. XD
süti beállítások módosítása