HTML

Vortex of Souls Blogja

Hello!! Nézzétek meg az introt,abban szinte minden bennevan! ;-) És ha már itt vagytok nézzétek meg a weblapom: www.popfanatic.uw.hu Üdv:Vortex of Souls

Friss topikok

  • zsolti97: vagyis 3d :D (2009.03.31. 15:40) Prince of Persia 3D,banner,új design
  • DeathBringer: Szorú ezt hallani,gyakori látogatója voltam a blogodnak. :-) Mostanában nincs sok időm a fórumon m... (2008.02.23. 10:31) That's the end of the blog!
  • Venom: Boldog Karácsonyt Viortex of Souls! De lassan már itt az Újév is szal B.U.É.K. XD Én ProStreet-et... (2007.12.28. 14:22) Bodog Karácsonyt mindenkinek!
  • Night Demon: Rosszil tod mert ez 2005-ös fiacskám. (2007.11.27. 14:55) A mesterlövész
  • SiZo: na figy, vegyél fel linkek közé: sizoblog.blogspot.com ez itt az én blogom. (2007.11.01. 11:01) Őszi szünet!!

3 nap holiday!!

2007.10.11. 19:56 :: VortexofSouls

3 napos szünet következik :D Ezalatt annyit gépezhetek amennyit akarok [de vasárnap már tanulni kell]. Ezen kívül még nemtom mit fogok csinálni,de jól fog telni,az tuti,mármint úgy értem jó gyorsan. Ismét szerkesztettem az oldalam,és feltettem egy halom új bannert,és még készítek újakat. ;-) Most trial PhotoFiltre Studiom van de full Adobe Photoshop CS2-m van,szal bannerekre nem lesz panasz ;-) Kicsit megnőtt a népesség a fórumon is,hála nektek! ;-) A következő héten újratelepítem a Windows-t ismét...mert lesz egy kisebb alaplap-csere,de ez kb 1-2 óra alatt lefolyik,és aztán megint tudok majd internetezni,de előbb még felteszem a cuccokat amik most is a gépemen vannak,beleértve a játékokat is.

Nah csá mindenki!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vortexofsoulsblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr56193707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása