HTML

Vortex of Souls Blogja

Hello!! Nézzétek meg az introt,abban szinte minden bennevan! ;-) És ha már itt vagytok nézzétek meg a weblapom: www.popfanatic.uw.hu Üdv:Vortex of Souls

Friss topikok

  • zsolti97: vagyis 3d :D (2009.03.31. 15:40) Prince of Persia 3D,banner,új design
  • DeathBringer: Szorú ezt hallani,gyakori látogatója voltam a blogodnak. :-) Mostanában nincs sok időm a fórumon m... (2008.02.23. 10:31) That's the end of the blog!
  • Venom: Boldog Karácsonyt Viortex of Souls! De lassan már itt az Újév is szal B.U.É.K. XD Én ProStreet-et... (2007.12.28. 14:22) Bodog Karácsonyt mindenkinek!
  • Night Demon: Rosszil tod mert ez 2005-ös fiacskám. (2007.11.27. 14:55) A mesterlövész
  • SiZo: na figy, vegyél fel linkek közé: sizoblog.blogspot.com ez itt az én blogom. (2007.11.01. 11:01) Őszi szünet!!

Az anyja!!

2007.11.15. 20:20 :: VortexofSouls

Jól elhanyagoltam drága blogomat,de tengernyi a tennivaló,és itt a tanév,dolgozatok,tézék...stb. Őszintén megvallva ezerszer jobban éreztem magam a nyári szünetben. Elterveztem hogy minden nap írni fogok ide,ez így is volt EGY DARABIG,de jött a tanév,a dolgaim,és a többi...szal most nem leszek olyan ktív,mert holnap is föci  töri oga,szal van tanulnivaló...de szerencsére itt a hétvégee!! Akkor lesz egy kis időm,de attól tartok arra nem lesz hogy ide is írjak. Hogy kárpótoljalak titeket mutatok egy jó kis játékot,amit pár napja kezdtem el nyomni,és egész jó vok benne. :-)   játék neve FlatOut 2. Élvezetes kis game,és ha van egy kis szabadidőm playelek egy derbit,vagy egy versenyt,vagy egy online mutiplayer-t. Nah,egy kis időre csá mindenki,és itt a kép amit ígértem:

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vortexofsoulsblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5230414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása