HTML

Vortex of Souls Blogja

Hello!! Nézzétek meg az introt,abban szinte minden bennevan! ;-) És ha már itt vagytok nézzétek meg a weblapom: www.popfanatic.uw.hu Üdv:Vortex of Souls

Friss topikok

  • zsolti97: vagyis 3d :D (2009.03.31. 15:40) Prince of Persia 3D,banner,új design
  • DeathBringer: Szorú ezt hallani,gyakori látogatója voltam a blogodnak. :-) Mostanában nincs sok időm a fórumon m... (2008.02.23. 10:31) That's the end of the blog!
  • Venom: Boldog Karácsonyt Viortex of Souls! De lassan már itt az Újév is szal B.U.É.K. XD Én ProStreet-et... (2007.12.28. 14:22) Bodog Karácsonyt mindenkinek!
  • Night Demon: Rosszil tod mert ez 2005-ös fiacskám. (2007.11.27. 14:55) A mesterlövész
  • SiZo: na figy, vegyél fel linkek közé: sizoblog.blogspot.com ez itt az én blogom. (2007.11.01. 11:01) Őszi szünet!!

Nyakunkon a Karácsony!!

2007.12.12. 21:13 :: VortexofSouls

Üdv! Nemsokára itt a Karácsony,ami azt jelenti hogy minden PC boltban levan értékelve minden játék. Van egy pár amiket jobb ha kerültök. Sztem ne nagyon nézelődjetek az EVM játékok között,mert az senkinek se jó ugye hogyha vmi xart vesz magának Karira,aminek nem örül. Én a ParaWorld-öt ajánlom. Jó kis stratégiai játék 2006-ból. Ezzel biztos nem szzívod meg. Aztán ott van a Tomb Raider - Legend ,na és persze az Anniversary. Ezeket is csak ajánlani tudom. De van még egy jó kis Xbox játék ami most jelent meg. Assassin's Creed. A trailerek alapján jó kis gáme lehet,erre sem fázhattok rá,de az ára is megvan. :) Ha autós játék akkor NFS ProStreet eléggé jónak tűnik. Ha pl a kisöcsédnek veszel játékot sztem jó ötlet a Nagyon Vadon is,habár én még sose játszottam,de a kicsik nagyon bírják:-) És ott van az iszonyat jó Prince of Persia Trilogy amit szintén csak ajánlani tudok. Asszem ennyit a PC játékokról... Játszottam a FlatOut 1-gyel mi még mindig nem egy jó játék,de azért nem is rossz,de kár volt annyira lehúzni. Aki meg akarja venni az már inkább a 2-t vegye meg. Ez EVM-es játék,de ez van. A 2 télleg jó játék. Szal vannak kakukktojások,de a többségük kaki.

Nah csá! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vortexofsoulsblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr62262090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása